Virkistystoiminta

Jäsenet kulttuuria harrastamaan!

Teatteri- ym. retkiä järjestetään yhdessä Janakkalan TSL:n opintojärjestön kanssa.

Jäsenet saavat retkistä 10 €:n alennuksen

Kysy tulevista retkistä lisää Jouko Dahlmanilta p. 050 - 5424726 tai jouko.dahlman(at)pp1.inet.fi

Liikuntaa ja hyvinvointia sekä työttömille- että eläkeläisjäsenillemme

Tervakosken uimahalliin maksutta kerran viikossa voimassa olevaa jäsenkorttia näyttämällä.

Laita nimesi uimahallilla olevaan vihkoon

Muita tapahtumia

Lisäksi yhdistys järjetää vuoden aikana jäsenilleen mm. seuraavanlaista toimintaa: Keväällä tarjolla Jäsenhintainen Linnanmäki-ranneke, jäsenhintaan kausikortti Janakkalan Janan pesispeleihin, Mia-Mari Saaren ohjaamana aistikokemuksia hivelevä  pulahdus Alasjärveen,. Syksyllä tiedossa keilausilta.

HUOMIO! Virkistystoiminnan jäsenedut toimivat eläkeläisten kohdalla siten, että edut koskevat vain niitä, jotka ovat jo eläkkeelle jäädessään olleet Janakkalan kunnalliset JHL ry:n jäseniä!